.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجادله مديركل با فرمانداران / غلبه حاشيه بر متن
اين جلسه با حضور تعداد محدودي از فرمانداران و معاونان مديران كل برگزار شد متاسفانه ورود دير هنگام و توامان فرمانداران نكا، قائم شهر و چالوس سبب شد تا جانبازي با ادبياتي، وقت شناسي را به فرمانداران بياموزد.

شمال نيوز: جلسه ستاد برگزاري سوم خرداد مازندران امروز به رياست مديركل اجتماعي استانداري برگزار شد، با حاشيه هايي همراه بوده كه به دليل مجادله متعدد مديركل با فرمانداران، حاشيه جلسه بر متن غلبه كرد.

به گزارش خبرنگار شمال نيوز ، در اين جلسه كه به واسطه حضور معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران در سفر حج، مسئوليت جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد به عليرضا جانبازي، مديركل اجتماعي استانداري محول شد.

اين جلسه كه راس ساعت 10 و 30 دقيقه در سالن شماره دو استانداري برگزار شد با حضور تعداد محدودي از فرمانداران و معاونان مديران كل برگزار شد متاسفانه ورود دير هنگام و توامان فرمانداران نكا، قائم شهر و چالوس سبب شد تا جانبازي با ادبياتي، وقت شناسي را به فرمانداران بياموزد.

جلسه ستاد سوم خرداد نخستين روز آخرين هفته از دومين ماه سال در حالي ادامه يافت كه مديركل اجتماعي استانداري، فرمانداران فوق را به دليل تاخير 15 الي 20 دقيقه اي تا حدودي نكوهش كرد.

اما فرمانداران تاخيري جلسه بيانات جانبازي را با ادبيات منطقي تري خطاب به حاضران جلسه القا كردند.

آزادي كناري، فرماندار نكا از جانبازي خواست تا مديريت جلسه را به سمتي سوق دهد كه جايگاه مسئولان خصوصا فرمانداران دچار خدشه نشود.

وي گفت: اگر فرمانداري در جلسه با اندكي تاخير وارد شده به اين واسطه بوده كه آن فرماندار درگير جلسات متعددي است بنابراين از مديركل اجتماعي استانداري خواست تا جلسه را به سمت ديگري سوق دهد كه جانبازي به فرماندار نكا گفت: شما براي ترك جلسه مختار هستيد كه در اين حين فرماندار نكا اقدام به ترك جلسه كرده است.

فرمانداران قائم شهر و چالوس كه در ليست فرمانداران تاخيري آقاي جانبازي مورد بي مهري قرار گرفته بودند، نيز با دفاع جانانه از جايگاه تصدي حوزه مسئوليت خود، خواستار بازنگري در اداره جلسه از سوي مسئول اين جلسه شدند.

رضايي نيز گفت: ماحصل اتفاقات صورت گرفته در اين جلسه كه ظاهرا رسانه اي شده را به اطلاع استاندار مازندران خواهيم رساند.

فرماندار چالوس خطاب به جانبازي از وي خواست تا تكليف مابقي فرمانداران و مسئولان حاضر نشده در جلسه را پيگير شود چرا كه همين سه فرمانداري كه از نظر ايشان تاخيري بودند چندين بار به دليل ناهماهنگي دفتر اجتماعي، وارد جلسه اي شده كه پس از چندين دقيقه معطلي، آن جلسه كنسل اعلام شده بود.

فرماندار قائم شهر نيز در اين جلسه جانبازي را به رعايت عدالت و آموزش در بيان گفتار نيكوتر در جلساتي كه مسئوليت يا دبيري آن را برعهده داشته دعوت كرد.

البته ناگفته نماند كه تاخيري هاي جلسه ستاد سوم خرداد اگر چه با قرعه بدشانشي به فرمانداران قائم شهر و چالوس و نكا سرايت كرده بايد اين را اضافه كرد كه فرماندار عباس آباد، تعدادي از كارشناسان ادارات و تني چند از معاونان برخي ادارات كل نيز پس از فرمانداران نكا، چالوس و قائم شهر وارد جلسه شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفري 23 ارديبهشت 1391
اين چندمين بار است كه آقاي مديركل دست به چنين كاري ميزند
قابل توجه مسئولين بالا دست
نا شناس 23 ارديبهشت 1391
آب که سر بالا می رود غورباغه هم هفت تیر خواهد کشید
نا شناس 23 ارديبهشت 1391
شمال نیوز غیر از تخریب این آقا کار دیگه ای بلد نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 23 ارديبهشت 1391
باید فرهنگ وقت شناسی و احترام به حقوق دیگران نهادینه شود
احمدرضا 23 ارديبهشت 1391
باسلام همه موظیم که به وقت شناسی احترام بگذاریم حتی فرمانداران وکارشناسان ومدیران محترم کل.چون ماالگوی دیگران هستیم.
نا شناس 23 ارديبهشت 1391
خوب وقت شناسی مکه بده ؟ یعنی مشغله فرماندار نکا ! از مدیر کل اجتماعی استانداری بیشتره ؟ !!!
محمود 23 ارديبهشت 1391
متا سفا نه بعضي از فر ماندران خصوصا فرماندار منطقه محروم ما در برنامه كباب خوري در ييلاقات سر وقت حضور به هم ميرسانند اما در خصوص جلسه ستاد سوم خرداد كه يكي از يادگار ماند گار رزمند گان سلحشور ماست با بي خيالي خو دشون رو به جلسه مير سانند درود بر برادر جانبازي كه اينگونه با اين فرماندران برخورد كرد
عزيزي 24 ارديبهشت 1391
البته ازفردي كه در ....كار ميكرد و با عنايت معاون سياسي استاندار مازندران به اين پست گذاشته شد،چيز عجيبي به نظر نمي رسد،تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل.وضعيت استان و استانداري نگران كننده تر از اين حرفهاست.
نا شناس 24 ارديبهشت 1391
فرماندار بايد انظباط و وقت شناسي را سرلوحه كار خود قرار دهد .
نا شناس 24 ارديبهشت 1391
وقتی فرماندار کاری که صد در صد اشتباه است رو توجیه میکنه و میخواد از زور استفاده کنه واای به حال بالادستی هایش و پایین دستی هایش
نا شناس 24 ارديبهشت 1391
همه مديران به بي نظمي عدت دارند . حالا اين آقاي مدير كل هم آمد يك كاري بگنه . به پز همه اونهائي كه نظم رو دوست دارند برخورد . به نظر من هم مشغله فرماندار شهر كوچكي مثل نكا بيشتر از يك مدير كل استانداري نيست .
م-ن 24 ارديبهشت 1391
آقای فرماندار این که ناراحتی نداره می رفتی شهرستان جلسه می کذاشتی هرکه دیر میکرد همین بلا را سر ایشان در میاوردی هم دلت خنک میشد وهم میگفتی از این به بعد قانون شده
نا شناس 24 ارديبهشت 1391
باید فرهنگ وقت شناسی و احترام به حقوق دیگران رااولا به فرماندارچالوس بايدياد داد شايد اگرخودش رئيس جلسه بود زودترمي امد
--- 24 ارديبهشت 1391
این نشون میده تمام مدیران این استان همین جوری هستن این به این دلیل هست که هر کسی سر جای خود نیست خوشا مازندران و وضع بی مثالش منتظر چیزهای دیگری باشیم.
علی 24 ارديبهشت 1391
فرماندارمحترم،جایگاه جنابعالی ،اجازه بی نظمی رابه شما میده،؟ایا روسای ادارات درشهری که شمافرماندار، آن هستید چنین کاری انجام دهند،شما آنرا برمی تابید.شماها بایستی تجسم عینی انضباط باشید،هرچنددربعضی از مواقع مدیر جلسه بایستی انعطاف لازم را داشته باشد،وبا دیده اغماض عمل نمایدودرجهت پیشبردکارها نظم بیشتری را بطلبد،.
نا شناس 24 ارديبهشت 1391
سوال اساسی غلط انداز که ما باشیم این است که نظم بهتر است یا بی نظمی؟
یادم می آید در دبستان که بودیم وقتی موضوع انشاء می دادند علم بهتر است یا ثروت همه محض چاپلوسی از ساحت علم هم که شده می نوشتند علم بهتر است ولی بعدش همه دنبال ثروت می رفتند.
حالا غلط انداز می بیند فرمانداران دو شهرستان تخلف کرده و در دیر رسیدن سنگ تمام گذاشتند ولی فرماندار نکا سینه چاک می کنه که فرمانداران وقتی از درب فرمانداری که بیرون می آیند هزار تا کار برایشون پیش می آید و اگر جواب مردم را ندهیم می گویند ضد ولایت هستید.
آخه عزیز دلم چناب آقای آزادکناری با این احسنت های شیطنت آمیزی که آقایان یا خانم ها دادا، تقوی، قائمشهری براتون فرستادند یک وقت غره نشوی که غلط انداز خیلی صاحب نفوذه و الساعه حکم عزل تو را به خاطر بی نظمی و تشویش اذهان عمومی و برهم زدن جلسه و تولین به مدیر فرادستی که نماینده تام الاختیار معاون محترم بود و در غیاب وی در واقع به نیابت از استاندار این جلسه را ترتیب داد و در نتیجه نماینده استاندار بود که استاندار هم نماینده دولت بود و دولت هم منتخب رئیس جمهور که خود منتخب مردم هستند بود در نتیجه شما در اصل به مردم و دولت و استاندار توهین کردید و در نتیجه فی الواقع با تمرد اداری که به خرج دادید شایسته عزل می باشید.
تکلیف دو نفر دیگه را هم خودم شخصا‍ً روشن خواهم کرد.
پریمی 24 ارديبهشت 1391
وقتي شايسته سالاري نباشه ومديران بر اساس سليقه انتخاب شوند از اين بهتر نميشه بايدبه فرمانداران شجاع تبريك گفت
نا شناس 24 ارديبهشت 1391
مدیر کل منصوب استانئدار و استان دار منصوب وزیر کشور او منصوب رئیس جمهور و رئیس جمهور هم که حکمش توسط رهبری امضا شده به قول آیت الله مصباح باید گفت اطاعت از رئیس جمهور اطاعت از خداست البته نمی دانم که آقای مصباح هنوز سر حرف خود است یا آن را عوض کرده است
... 24 ارديبهشت 1391
با سلام.
وقت شناسي و حضور بموقع، كاري لازم مي باشد كه مخصوصاً بايد از طرف مسئولين رعايت شود.ولي بايد دليل برخي كارها را دانست و سپس اظهارنظر نمود.آيا حضور فرماندار در ييلاق و آنهم در ساعات پاياني يكروز كاري، خارج از عرف و گناه مي باشد؟
ضمناً اگر فرماندار دير در جلسه استان حاضر شد فقط بخاطر سهل انگاري و بي مديريتي برخي از افراد در بحث كارخانه نساجي و حضور هميشگي كارگران در جلوي فرمانداري و گوش دادن فرماندار به درددل آنهاست.
در روز جلسه سوم خرداد، فرماندار بخاطر حضور كارگران نساجي كه چندين ماه حقوق دريافت نكردند و مكرراً در فرمانداري حاضر مي شوند،ديرتر در جلسه حاضر شد.
آقاي جانبازي كه اينقدر وقت شناس هستند آيا حاضر مي شوند كه فقط يكبار در مقابل كارگران حاضر شوند و اينهمه حرف بشنوند؟ آيا حضور در جلسه مهمتر است يا گوش دادن به درددل كارگران مظلوم كه چندين ماه حقوقي دريافت ننموده اند؟
رضا 24 ارديبهشت 1391
در مازرون چی گذرنه
ولی 24 ارديبهشت 1391
جانبازی کوتاه نیا
نا شناس 24 ارديبهشت 1391
دو نکته:
1-آقای محترمی که از واژه غلط انداز استفاده کردی و متن عریض و طویلی نوشتی(در واقع انشاء نوشتی)تورو خدا خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا وقت مردم رو میگیری با این املاء بی سرو تهت ؟؟؟؟؟؟؟
2-وقتی آب سر بالا بره غورباقه ابوعطا میخونه دیگه ..............
کابل 24 ارديبهشت 1391
یه نفر منجه بگه در مازرون چی گذرنه من که دارمه کیج کیجی خوارم......................
دلسوز 24 ارديبهشت 1391
سلام، اظهار نظر بازديد كنندگان خيلي جالب بود از اين جهت كه تناقص را در بيان نظرات به خوبي و واضح بود نكته اينجاست كه اولاً وقت شناسي وحضور بموقع در جلسات ستادي استانداري الزاميست. دوم اينكه وقتي فرمانداري يا مديري وارد جلسه اي در ستاد مي شود اول كاري كه مي كند تلفن همراهش را خاموش كند نه اينكه بهمراه صحبت با تلفن همراه وارد جلسه بشه وشأن جلسه واعضاي جلسه را زير سوأل ببره و نكته بعدي استفاده از ادبيات بهتر در خطاب به ديگران است و سعي شود اشتباه افراد را بگونه اي انتقال داد كه حرمت آنها نيز رعايت شود. شايد با يك ياداشتي به 3 فرمانار محترم مشكل هم برطرف مي شد واينگونه جلسه به حاشيه نمي رفت. با اين حال نكته آخر: صلاح كار خويش را خسروان دانند!!!!!
نا شناس 24 ارديبهشت 1391
شعار میدهیم 10000سال تمدن داریم . وقتی نظم که ازبدیهی ترین شاخصه تمدن است درنزد مسئولین محترم و متاسفانه نزد مردمی که نظرات را اعلام داشتند اهمیت ندارد چگونه متمدن هستیم؟ هر هفته درنماز جمعه گفته میشود اوصیکم به تقوالله ونظم امرکم. به نظر میرسد هم از اسلام وهم ازتمدن خیلی فاصله داریم . خداوند به همگان توفیق شنیدن وعمل کردن عطا فرماید. آمین
نا شناس 24 ارديبهشت 1391
در این جلسه از بین کل فرمانداران استان ، فقط 5 فرماندار حضور پیدا کردند و از بین مدیران کل استان که دعوت بودند ، یک مدیر کل هم حضور پیدا نکرد!!!
آقای جانبازی ! برادر عزیز ! برو سراغ کسانی که واست تره هم خورد نکردند و اصلا نیومدن ! گرچه با عرض پوزش ! شما کاره ای نیستی که بخوای بری سراغشون!! صبر کن معاون سیاسی اومد ، به اون بگو! چون اون خیلی توانمنده !!
شما باید در این جلسه می گفتی: بزارید هادی برگرده!! اگه بهش نگفتم!! یه آشی واستون نپختم!!
البته برای اینکه فرماندار محترم نکا قهر نکنه ، میتونستید ریتمیک بگید ، همه دست بزنن!!!!
مخلص کلام : " گاف دادی جانبازی جوووون!!!" عزت زیاد!!!
شامحمدی 24 ارديبهشت 1391
زنده باد آزاد کناری از اخلاق خوب وارزشی از نزدیک شاهد جلسات مکرر فرماندار پرتلاش نکا تا ساعت بعد از ظهر بودم .
امینی 24 ارديبهشت 1391
با سلام خدمت مدیران کل محترم: آقای آزادی متاسفانه اهل بوق وکرنا نیست وروابط عمومی ضعیفی داره
محمد علي 25 ارديبهشت 1391
مقام ومنزلت وبزرگواري آقاي آزادي كناري فرماندار با كفايت شهرستان نكا بالاتر ازاينها هست كه امثال جانبازي نمي توانند خودرا بانظم تر مديرتر بدانند نظم وانظباط و وجدان ايشان براي همه روشن است
محمد 25 ارديبهشت 1391
از اينكه مين مديركل كه بدون هيچ شايستگي در اين جايگاه مهم نشسته ، در جلسات آداب مورد نظر رو رعايت نميكنه شكي نيست ولي اين توجيهي براي بي نظمي نيست واقعا بعضي از جلسات بعلت عدم حضور مسئولين فاقد ارزش است ازطرف ديگر واقعيت اينه وقتي فرماندارها بصورت خاص و بدون شايستگي انتصاب ميشند بايد هم مطيع محض افرادي باشند كه شايستگيشون كمتر از خودشونه
نا شناس 25 ارديبهشت 1391
باسلام ازفرماندارشجاع وبااخلاص نكا تشكر مي كنيم واين حرفها چيزي از شان اين مرد مومن وتلاشگر كم نمي كند
حامد 25 ارديبهشت 1391
عشقه فرماندار میاندرو د مهندس رجبی
محمدخادم نظری 25 ارديبهشت 1391
آقایون جایگاه فرمانداری رو یادآور آقای جانبازی میشدن؟؟؟؟یعنی کسی که فرماندار هست باید هروقت دلش خواست بیاد؟؟؟اونقت یه سایتی مثل شمالنیوز جوری مطلب رو مپیچونه که خوانندگان آقای جانبازی رو مقصر بگیرند
آقایان فرماندار به چیتون مینازید؟؟؟پست و مقام موندنی نیست
غریبه 25 ارديبهشت 1391
همه ما موظف به رعایت قانون و نظم هستیم اما وقتی آقایانی شبیه جانبازی جلسات را اداره می کنند به قول مازنی ها : شاه بمرده ساله .
نا شناس 25 ارديبهشت 1391
باوركنيد كار آقاي جانبازي درست بوده.ايكاش همه مديران در همه امور اينطور باشند.
نا شناس 25 ارديبهشت 1391
در عصر حاضر روابط به گونه ای است که باید وقت و حقوق دیگران را محترم شمرد و این نکته همه گیراست چه برای مدیران کل، چه برای فرمانداران یا استاندار یا .........
البته این موضوع در آموزه های دینی ما نیز وجود دارد.
بهتر بود فرمانداران مذکور به جای حاشیه سازی و توجیه عمل نادرست خود جور دیگری برخورد میکردند
مشکل از اینجاست که مسئولان ما عذرخواهی بلد نیستند و توپ را به زمین حریف می اندازند.
با وجود چنین تفکرات قرون وسطایی بدیهیست که ایران عزیزمان روی پیشرفت و توسعه اقتصادی و اجتماعی را نخواهد دید
نا شناس 25 ارديبهشت 1391
به نظرشما چند درصد از مدیران این مملکت شایسته جایگاهشان هستند که دوستان اوج حملات و تخریب ها را روانه یک فرد میکنند؟؟
توی این همه مدیران این استان فقط جانبازی شایسته نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاید چون وصل به جریانات خاصی در استان نیست یا اهل باج دادن نیست و از کسی جز خدا نمی ترسد و خود را بدهکار و مدیون این مردم و نظام میداند شایسته نیست یا شاید هم به خاطر جانباز بودن و ایثارگری و پیرو رهبر بودن؟؟؟؟؟؟
یاد سخن سرور شهیدان افتادم که فرمود: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشد!!!
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
تک تک نیروهای احمدی نژاد در استان را زدند حالا نوبت جانبازی شده موقع انتخابات جانبازی یک تنه برای دولت دهم تلاش می کرد خیلی از اینها که اسم بردند در ستاد مخالف دولت بودند ببیند و بررسی کنید کسانی که در دو سال اخیر در استان پست گرفتند کدام طرفدار دولت هستند و برای اعتلای دولت دل میسوزانند یا در محفل خصوصی شان دولت را مورد تمسخر قرار می دهند و بررسی کنید نقش سلایق سیاسی و بی انگیزگی و تجربه زدگی استاندار در این خصوص چقدر است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.